Sekrety dobrego marketingu w sieci

larną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angiel

Sekrety dobrego marketingu w sieci at-rem.pl

O PageRank z Wikipedii

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.

Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych. PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console). Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku. W 2016 roku Google całkowicie usunęło narzędzie Google PageRank z wyszukiwarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank


Wikipedia o hostingu SEO

Hosting SEO ? odmiana zwykłego hostingu stron www. Usługa kierowana jest zwykle do agencji SEO, osób zajmujących się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP.

Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do kilkudziesięciu lub kilkuset adresów IP w różnych klasach, na których możliwe jest postawienie stron www, składających się na zaplecze pozycjonerskie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting_SEO


Czym są wyniki organiczne?

Wyniki organiczne ? to ta część wyników wyszukiwania (SERPów), która nie obejmuje wyników płatnych, czyli linków sponsorowanych.

Wyniki organiczne, zwane także naturalnymi, zależne są od dopasowania poszczególnych witryn do zapytania internauty. O kolejności wyświetlania adresów url witryn, decyduje przeprowadzona przez algorytmy wyszukiwarki ocena jakości strony1. Im dana witryna znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym zwiększa się prawdopodobieństwo, że zawartość strony będzie najlepiej odpowiadać zapytaniu użytkownika. Strony, które zajmują wysokie pozycje są dobrze widoczne, przez co są częściej odwiedzane. Dobre pozycje można uzyskać między innymi stosując pozycjonowanie. Wyniki organiczne stanowią właśnie obszar działań pozycjonerów. Gdyż każda wyszukiwarka internetowa mniej lub bardziej pozwala na manipulowanie wynikami organicznymi. Takie działania wymagają jednak określonej wiedzy i umiejętności

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyniki_organiczne